piątek, 21 kwietnia 2017

I znów urodzinki dziewczynki

   Kartka urodzinowa dla koleżanki mojej córci :-). Miałam takie wściekłe kwiatki kiedyś zrobione z papieru czerpanego, nigdzie mi one nie pasowały :-)  i nadal nie specjalnie się nimi zachwycam na tej pracy ale przynajmniej jest wesoło i energetycznie :-).
   Cała koncepcja kartki powstawała na bieżąco bez wcześniejszych przemyśleń.
Jedno co wiedziałam to, że muszę wypróbować nowa maskę Agaterii, którą to Agata zrobiła na moje zapytanie gdy pojawił się u Niej w sklepie  piękny stempel, czy może zrobić podobną maskę no i za parę dni dosłownie doszła do mnie paczuszka a w niej oprócz moich zakupów niespodzianka właśnie ta maska :-)
Agatko jeszcze raz dziękuję :-)









Pracę posyłam na wyzwanie:

Wyzwanie #49 "Sypnij kwieciem!"



4 komentarze:

  1. Ewciu pięknie!!! i jak energetycznie!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studia SZOK!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Una card ricca di dettagli meravigliosi...i pin it ^__^...hugs ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Piękne kolory!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK!! Pozdrawiam ciepło i słonecznie -Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty śliczne, dają fajnego "kopa" energetycznego :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń