czwartek, 6 listopada 2014

Na jesienną chandrę - wiosenny Kapelusz :-)

Poprzedni kapelusz bardzo się spodobał więc powstał jeszcze jeden.
Z papierów Rapakivi - niestety już niedostępnych + garść energetycznych, różnych kwiatów i listków.
Kapelusz jest sporych rozmiarów bo średnica to ok. 18 cm. Do niego zrobiłam torebkę.












Pracę zgłaszam na wyzwanie blogu Fifi Rifi

Na jesienne smutki - wyzwanie nr 5


*******************************************************************************
a ponieważ w pracy jest sporo liści, prace posyłam na wyzwanie:

Makowe Pole - TEMAT: Motyw liści  w Craftowym ogródku










i na :


18 komentarzy:

  1. Fantastyczny komplet. Cudnie ukwiecony kapelisik. Ja kiedyś robiłam taki kapelusik, ale jako pudełeczko na drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplecik! Piękne kolory i kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niedługo zakład otworzysz ;-)
    modnisie będą walić drzwiami i oknami

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie piękny komplet, zapiera dech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa z ciebie modystka :)))))
    Świetny komplet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Questo progetto e' strepitoso...l'idea del cappello e' unica ed originale cara Ewa...un abbraccio e un buon fine settimana Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu zrobiło mi się lepiej! Jakoś tak cieplej, radośniej, młodziej... i w ogóle Och! i Ach! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplecik!!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, Twoje kapelusze są obłędne, nie do zapomnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ten kapelusz jest obłędny!!! Genialny pomysł no i perfekcyjne wykonanie ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo mówić, Twoje kartki kapelusze są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratulujemy wygranej w naszym wyzwaniu! Prosimy o kontakt mailowy ze sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko byłoby założyć na co dzień wiosenny kapelusz jesienną porą no ale wszystko jest w końcu możliwe. Ja jestem wielką zwolenniczką takich nakryć głowy i w szczególności gdy pochodzą one od https://www.sterkowski.pl/ bo mogę być pewna, że jakość będzie najwyższej klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swojej garderobie posiadam przynajmniej kilka stylowych kapeluszy, które zakładam najczęściej w zależności od pory roku. We wszystkie zaopatrzyłam się na https://hatfactory.eu/ gdzie można znaleźć wiele ciekawych propozycji, wykonanych wyłącznie z najwyższej klasy surowców. Uważam, że moda na noszenie kapeluszy nie przeminęła i jest nadal równie popularna co kiedyś.

      Usuń
  15. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń