poniedziałek, 8 września 2014

Na elegancko i trochę starociowo :-)

Kartka powstała z papierów Mała Czarna Studio75 z pięknymi tekturkami  I KROPKI. Tekturki zostały potraktowane złotym pudrem do embossingu. Chcąc, żeby złocenia na napisach były jak by wykute tekturki zamiast pokrytych tuszem do embossingu pokryłam farbą akrylową i na farbę posypałam puder. Wyszło dlatego tak nierówno i oto mi chodziło. Kwiatki własnoręcznie uklejone :-)






 W komplecie z pudełkiem, które myślę, że wyszło równie elegancko.



*******************************************

Pracę zgłaszam na :

Challenge #185 - Embossing    

 

 

 

 

 

 

 

*************************************

  Są warstwy i tekturek sporo dlatego pracę zgłaszam również na wyzwanie:

Czwartki z wytycznymi #3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*************************************

Praca jest  starociowa, więc leci też na:

Wyzwanie / Challenge: Retromania 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*************************************

W pracy wykorzystałam papier w paski i kwiaty, no to poślę ją jeszcze na:

Wyzwanie #18  

blogu ScrapAndMe wytyczne to  kwiatki i paski

 

 

13 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie !!! Złocenia są super, świetny pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, a te kwiatki - CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplet !!!
    Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Całość prezentuje się doskonale. ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, świetnie oddany klimat i dobrana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. iście królewska kartka :) mam ten puder i nie odważyłam się go użyć...ale mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu niesamowita jest! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, bardzo elegancka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pięknie podane złoto!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, to za mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny efekt z tym embossingiem :) Kartka jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń