niedziela, 9 lutego 2014

Craft Wawa - warsztatowo :-)

Wczoraj będąc na CraftWawa uczestniczyłam w warsztatach Ani Zaprzelskiej  - Brises. Tworzyłyśmy kartki z pięknego zestawu papierów jej projektu. Było bardzo miło, czas leciał zbyt szybko i można było się sporo nauczyć.
Ja jestem bardzo grzebulska i moje prace nie rodzą się w tak krótkim czasie w jakim odbyły się warsztaty, dlatego po powrocie od razu zabrałam się za dopracowanie tego co udało mi się stworzyć na tym spotkaniu.
Przede wszystkim  kartka zmieniła orientację z pionowej na poziomą bo jakoś musiałam jeszcze wcisnąć napis :-). Napis wykonałam za pomocą pudru do embossingu - to mój pierwszy raz  z świeżo  zakupioną nagrzewnicą na CraftWawa.
Dorobiłam środki z mikro kulek ślicznym peoniom z Agaterii, dodałam parę kryształków i wcisnęłam jeszcze kawałek ciemno różowego sznurka, tułowia motyli zgrubiały od glossy akcent. Obowiązkowo wykończyłam kartkę w środku i z tyłu, no i oczywiście z reszty papieru, który mi został zrobiłam do niej pudełko.
Papiery śliczne ale z tego wszystkiego, jak dowiedziałam się po warsztatach że moje serce u Skrapka.pl zdobyło 1 miejsce i główną nagrodę to już kompletnie zapomniałam :-) więc pozostaje poczta i oczekiwanie.
No czas na zdjęcia :-)
Śliczny badzik z 


Pudełeczko również otrzymało zaembosowany napisik :-)
Bardzo mi się spodobała moja nowa "suszareczka"


Ania zdradziła nam na warsztatach parę ciekawostek i uwag odnośnie robienia fotografii. Wymaga to troszkę wprawy.
Aniu próbowałam troszkę zastosować Twoje rady i skorzystać z tych programów co polecałaś ale sama oceń czy wyszło jako-tako a co można by było poprawić :-). Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

Pracę zgłaszam na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów o Tu

Zgłoszę się również  z  wiosennym nastrojem kartki równeż TUTAJ

4 komentarze:

  1. Ewuś, kartka jest przecudowna!!! Czy mogę się nią pochwalić? Bardzo pięknie proszę :-) Dziękuję za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card!!!! Love all details!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń